Pagina's

woensdag 24 juni 2015

Flamingo & Ananas printjes!

De afgelopen maand ben ik druk bezig geweest met het ontwerpen van nieuwe printjes.

Ik was vooral in de ban van Flamingo's, maar ook de ananas was populair!
Na heel veel inspiratie opdoen, tekenen, stempels uitsnijden en bewerken in de computer, ben ik er eindelijk uitgekomen!

De "Sweet as Summer" collectie:


Het liefst zou ik er kadozakjes & inpakpapier van maken!
Maar ik ben begonnen met 3 kaartjes en een kadolabel ...Ik vind ze helemaal leuk geworden!

Hier alvast een klein voorproefje!

 

Ik maak altijd een moodboard als ik met een ontwerp aan de slag ga. Het is niet iets waar ik mezelf volledig aan vast pin, maar het geeft me inspiratie en creativiteit!



De ananas heb ik uitgesneden uit een gum en daarna gestempeld op de Flow weekly #23.
Daar heb ik uiteindelijk mijn eigen patroon van gemaakt!



De kaartjes en het labeltje zijn vanaf volgende week woensdag 1 juli verkrijgbaar in de webshop

Binnenkort verloot ik ook weer een paar kaartjes op Facebook & Instagram!
Dus even in de gaten houden!

Groetjes, Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten