Pagina's

zaterdag 2 juli 2016

Happy Birthday Card | FOR HIM


Soms heb je gewoon even snel een kaartje nodig!

Dat kleine probleempje had ik vandaag...
Mijn dochter riep, mam ik heb zo een feestje! Heb jij nog een kaartje voor mij!?
Het is voor een jongen.... OEPS!

Nou heb ik altijd kaartjes op voorraad, maar de "mannen" kant was ik een beetje vergeten.

Dus hup op de computer even snel wat gemaakt.
Natuurlijk zul je zien dat dan net je computer vastloopt en de printer het papier opeet...
Allemaal op het laatste moment!
Maar....we blijven kalm en uiteindelijk is het goed gekomen!

Ik ben een HEMA fan en daardoor heb ik ook altijd wel leuke zakjes, stickers en van alles wat 
in huis.

Dat kwam dus mooi van pas!

Kaartje uitgesneden & gevouwen, mini envelopje met geld erin, samen in het HEMA kadozakje en uiteindelijk hebben we een simpel maar toch leuk kado-kaart-envelopje gemaakt.



Wil je dit kaartje ook gebruiken?
Klik hier om het bestand te downloaden 

Tip: gebruik wat dikker papier voor een extra mooie kwaliteit



Zou je deze blogpost willen delen op Social Media?! Ik ben je super dankbaar!
Gebruik je de volgende hashtag #missblozzmblogspot dan kan ik alle gedeelde berichten terugvinden. Dat zou helemaal te gek zijn!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten